Marketing tips
Onmiddellijk toepasbare tips die jouw marketing en communicatie helpen groeien
Doorsta vanaf nu elke marketingstorm
De wind blaast je van hier naar daar. Jouw gedachten zijn als regendruppels die op de grond kletteren. En komt er dan eindelijk stilte na de storm, dan moet je onmiddellijk in gang schieten om het effect op te meten. AVG Marketing Support vangt de storm voor je op met
Loopt jouw marketing als een geoliede machine?
Marketing is veel meer dan een samenraapsel van losse acties. Een foldertje hier. Een post op social media daar. Een advertentie nog ergens anders. En dan wachten tot de klanten komen. Zo werkt het echt niet. Zie het als de radertjes in een uurwerk. Enkel als de tandwieltjes perfect in
Wat ben je met kliks op een button als er nadien geen actie komt?
Je campagne is gestart. Je bent dolgelukkig met de honderden kliks op de button van jouw e-mail en landingspagina. Dat loopt op wieltjes. Alleen kom je een maand later tot de conclusie dat die honderden kliks tot geen enkele extra verkoop geleid hebben. Natuurlijk niet, want dit gebeurt niet vanzelf.
Let op bij het gebruik van beeldmateriaal voor je marketing
Even een leuke foto van het internet plukken om je website, social media of drukwerk op te leuken? Niet doen! Het is nefast voor je imago. Bovendien kan het je stevige boetes opleveren. Let dus goed op bij het gebruik van beeldmateriaal voor je marketing. Hoe? Door rekening te houden
Is stratego niets voor jou? Marketingstrategie wel!
Krijg je al het koude zweet als je spelletjes als Stratego hoort vallen bij de familiale brainstorm van zaterdagavondactiviteiten? Denk je dat strategisch inzicht je niet gegeven is? Is Stratego niets voor jou? Marketingstrategie wel! Je bent geen generaal die de oorlog verklaart aan andere landen en zijn troepen strategisch
5 redenen om klantgerichter te werken
Klant is koning. Iedereen is er dan ook rotsvast van overtuigd dat de klant bij de dagdagelijkse bedrijfsvoering sowieso centraal staat. Maar is dat ook echt zo? Vertrek je echt bij alles wat je denkt en doet vanuit de klant? Durf het aan om deze denkoefening te doen. Want tot